tisdag 12 oktober 2010

Cherry on Top

Jag blev så glad här på kvällskvisten när jag krypit upp i soffan med mina underbara barn (och...hmmm datorn). Jag har fått en Award av fina Kristina som är en härligt ordjonglerande bloggerska. Jag ska nu servera tre saker som ligger mig varmt om hjärtat, jag ska göra ett försök.

1. Min stora underbara familj med Rickard (min man) , Victoria (min prinsessa), Henry (mammas pojke) och självklart Thore (den lille busen i magen som jag börjar längta efter massor!) på toppen.

2. Vårat hem, ja nu känns det faktiskt som ett hem efter flera månader av renovering. PLUS vårat liv här i norra delen av Stockholm. Vår kreativa livsstil som alltid känns spännande och intressant, vi har nästan aldrig tråkigt (men visst kan vi hamna i vardagshjulet precis om vilken familj som helst).

3. Luxembourg med alla vänner kombinerat med det franska (finaste) språket.

Nu skulle jag ju gärna vilja veta vad några av Er håller varmt om hjärtat och skickar detta vidare till: Hemmanet-Matilda, Fraidi-Frida, Smillas-Camilla och h-Hanna.

Kram

3 kommentarer: