fredag 6 november 2009

Lucialinne

Lillan & Lillebrors lucialinne med inspiration från 60-talet. Det röda bandet har jag satt i halsringningen eftersom det är svårt för de små på förskolan att hålla reda på både linne och band. Här finns allt i ett. Linnet har även växaveck och extra långa ärmar med resåår i slutet, detta för att man ska kunna använda det flera år. Priset för lucialinnet är 400 kr och för att jag ska hinna leverera innan lucia behöver jag ha Din beställning under november månad, order@lillanlillebror.se
Nu är barnen nästan friska och på morgonen skjutsade jag dem till mormor för att hinna jobba lite. Så nu sätter jag igång!

1 kommentar:

  1. Jättefint och smart linne! här köps det nytt varje år och lika irreterad mamma som inte kan lära sig att köpa en sorlek snörre för att kanske linnet skall räcka nästa år oxå.

    SvaraRadera