torsdag 12 november 2009

Gubbyxor och Emilskjorta

Ett set till en liten kille som fyller ett år på lördag, kläderna är sydda i stl 80. det är så roligt när man får följa med på ett barns resa. Jag sydde en snuttefilt och en mössa till honom när han var pytteliten och nu är han redan ett år.

Dagisbacillerna attackerade mig med full kraft i slutet av förra veckan så igår var jag bara tvungen att lägga mig ner. Jag är annars rätt så dålig på att göra det, jag bara kör på som vanligt trots diverse krämpor. Jag resonerade så att om jag lägger mig ner idag mår jag bättre i morgon och det hade jag helt rätt i för idag känner jag mig nästan frisk!

3 kommentarer:

  1. Åh vad stilig lilla killen kommer vara i kläderna!!

    SvaraRadera
  2. Såååå fiiiint! Lovar skicka bilder med kläderna PÅ lillprins bus :)

    kram Mia

    SvaraRadera
  3. Fangoria, tack så mycket.

    Maria, det måste du bara göra. Ser fram emot bilderna :-)

    SvaraRadera