fredag 3 juli 2009

vimplar




vimplar pris ca 150 beroende på längd

Jag fick lite inspiration när vi var borta. Ville ha massor med blommor men när jag kom hem  slog det mig...jag kan ju verkligen inte ta hand om blommor :-) De gillar inte mig, jag tycker de är vackra att se på men kan inte få dem att växa och ännu mindre att blomma - jag har INTE gröna fingrar. Jag ville ha lite färg i trädgården, så det blev såhär: Nya kuddar till den lilla teakgruppen de är i prickigt, rosa på ena sidan och rött på den andra. Jag sydde också vimplar som jag satte upp i träden. Jag blev jättenöjd :-)

Vimplarna kan man ju ha både ute och inne, passar ju jättefint i ett barnrum. De kan beställas i olika längder och olika färger.

Detta var bara en paus, nu ska jag återgå till mitt dopklänningsprojekt. Jag började med liv och lust men fastnade lite. Jag vill att Lillan & Lillebror ska ha en väldigt enkel men speciell dopklänning. Jag har funderingar på att blanda in min mann som ju är konstnär :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar