fredag 24 juli 2009

mössor








Mössa Pris 100 kr

Jag fick en förfrågan i början av sommaren om jag inte kunde göra kronmössan med namn. Jag har letat efter stämplar som passar till mitt typsnitt men inte hittat några så jakten fortsätter. Tills vidare får jag använda de från Panduro. Jag har gjort namnet på en lapp som jag syr på mössan. Den rosa blev väldigt stor så den fick jag modella i :-) 

Igår kom alla papper så nu är Lillan & Lillebror ett litet företag med F-skattesedel:-) Jag har också registrerad klädmärket på PRV. Det känns verkligen jättekul :-)

3 kommentarer:

  1. Stort grattis till företaget!

    Vad fint det blev att sy fast en lapp med namnet på mössan. Då syns ju namnet bra även på tyg med mönster!

    SvaraRadera
  2. Vad mycket fint du syr lägger till dig på min blogglista hoppas att det e ok :) Lycka till med företaget jag startade själv upp mitt nu den 1 juli :)

    SvaraRadera
  3. Minelo: Ja, jag tänkte så med lappen, jag har tryckt på möstrat tyg också men det blir inte riktigt bra.

    Älskade hjärtegryn: TACK så mycket och lycka till du också :-) Jag ska genast kika in hos Dig.

    SvaraRadera