fredag 24 juli 2009

paraplysulky




Henry ville också ha en dockvagn i sulkymodell. Svårt att hitta något som inte är rosa. Jag hittade till slut en där chassit och hjulen var rätt så neutrala och sydde en ny klädsel till den den. Henry är jätteglad och kan nu köra runt sina bilar i den tuffaste vagnen :-)

Man kan beställa klädsel i alla typer av tyg till paraplysulky (standardmodellen) hos mig, kontakta mig på order@lillanlillebror.se

Jag har märkt att jag varit lite dålig på att skriva prisinfo på mina senaste projekt. Jag ska fixa det. Om det är någon prisuppgift som saknas är det bara att skicka en prisförfrågan till mig ida@lillanlillebror.se

4 kommentarer:

  1. Jag är nöjd med tjejernas, däremot är de trasiga. Men att anlita dig som lagare utesluter jag, får plocka fram symaskinen själv - vilket år som helst. :) :) :)

    SvaraRadera
  2. Hihi, ja, starta lagningsprojekt är ju inte min starka sida :-) Sa hon som lämnar in byxor för fållning, trots att jag i ett nafs svänger ihop ett par från början till slut ;-)

    SvaraRadera
  3. Häftig vagn!

    Jag är likadan. Ska det lagas något ringer jag efter mamma =)

    SvaraRadera