onsdag 22 juli 2009

annieklänning





annieklänning Pris 350

Ja, vi var och badade med några vänner och lilla Annie hade en så otroligt söt klänning. Jag var bara tvungen att testa :-) Rosetten är knuten, tillplattad och påsydd för hand. Den här lade lillan beslag på genast och det var helt ok eftersom det var lite färgskiftningar i tyget. Jag tycker iof att det ger en skön vintagekänsla. Den är liiiiite för stor för henne, hon är en 98 och denna är nog mer 110/116. 

För övrigt håller jag på att städa ut alla sommartyger, det kan tänkas att det dyker upp en och annan klänning här på bloggen ;-) Jag måste ju börja sy lite höstkläder nu inför dagisstarten och jag har börjat beställa tyger. Vårt lilla hus håller på att svämma över!! I morgon tänkte vi åka ut på landet på en liten loppishoppning - det blir kul! Hoppas kunna visa bilder på lite fina tyger i morgon.

3 kommentarer:

  1. jättesöt! Både dottern och klänningen. Gillar halsurringningen massor!

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj vilken supersöt klänning!

    SvaraRadera
  3. Tack! Båda jag och lillan gillar den skarpt :-) Roligt med lite nya projekt.

    SvaraRadera