tisdag 14 juli 2009

mammatunika








mammatunika Pris 480

Jamenvisst :-) Det är många som frågat om jag kan sy något annat än velourbyxorna till mammor med och utan mage. Så nu har jag gett mig på det. Jag kommer de närmsta dagarna att uppdatera med bilder på kläderna.

Denna är inte ihopsydd ännu, kommer bättre bilder ikväll...

2056: ...Där åkte provdockan fram :-) Hur tar man annars kort? Försökte få till någon sorts mammamage men jag får nog sy någon slags modul som motsvarar en mage :-) Ballong fungerade liksom inte så jag fick istället maxa måtten. Den här modellen har reglerbara resårband i ryggen och längst upp i ryggen finns även ett knytband för att kunna relgera vidden, dessutom är det ju en snygg detalj.

2 kommentarer:

  1. Snygg modell kan även jag som icke-gravid tycka :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Jag blev också lite kär i den. Funderar på att sy den som en klänning till mig själv.

    KRAM

    SvaraRadera