måndag 20 juli 2009

prematurkläder storlek 38,44,50



favoritbyxa Pris 149, retroklänning Pris 300
 
Detta är en present till en liten Olga. En god vän till mig fick ett litet mirakel efter 7 års kamp. För att gratulera till den lilla tösen sydde jag detta kit, en retroklänning och favoritbyxan i härliga starka färger. Mamman tycker inte om rosa, det gör jag och det syns nog här på bloggen ;-) Men det var kul att gå loss på lite andra färger. 

Jag har fått många förfrågningar på prematurkläder och nu har jag glädjande besked, jag kommer att ha vissa kläder i stl 38, 44 och 50. Bla dessa :-) De kan beställas i vilket tyg som helst, under rubriken tyger har jag en del. Jag ska också ta ett ryck och fotografera resten.

3 kommentarer:

  1. Vad fint set, härligt med ett tjejset i lite coolare färger!

    SvaraRadera
  2. Roligt att du kikade in på min blogg så att jag hittade din! :0) Riktigt fint set du gjort! Jag lägger till dig i min blogglista och följer din blogg med! :0)

    SvaraRadera