torsdag 21 april 2011

Påskdressad

Idag åkte den påskgula bodyn på och så här fin blir man då! Jag bara älskar att studera Thores ansiktsuttryck, det är precis som om han testar olika ungefär som med alla ljud. Värre blev det sedan. Det var dags för första vaccinet idag och för er som glömt (det hade jag gjort), man tar en spruta i vardera låret. Det var inte kul, det kan jag lova! Efter en alvedon och en stor dos mammagos sover han nu gott i vagnen.





Det blev lite ketchupeffekt för mig (inget, inget, inget...massor!), jag behöver bloggen, det gör jag verkligen! Jag har ett tiotal inlägg i huvudet konstant men jag vill ju inte tjata ner er för mycket så jag får hålla på det lite. Jag har så mycket jag vill berätta men väntar tills tiden är rätt.

Kram

2 kommentarer:

  1. Men oj vilken söting! Vilka uttryck också, så gulliga.
    Nej, de där sprutorna är inte roliga. Vi var inte för så länge sedan för att min fem-åring skulle få spruta, jag lovar, hela vårdcentralen hörde det....

    SvaraRadera
  2. Sååå söt liten påsk-goding!!!

    SvaraRadera