måndag 18 april 2011

"Den där Thore" 3 månader

och jag undrar, var tog tiden vägen? Det kännns som igår han var ett 2900 g litet knyte. Tänk att jag med Lillan applåderade varje framsteg medan jag nog gärna skulle stoppa tiden nu, och nu, och nu...och nu, och nu...med mitt tredje underverk! Eller den där Thore som Henry säger.


Outfiten dagen till ära: Gubbmönstrade byxor från Lillan & Lillebor, Body från Urban Elk och huvtröja från Kappahls ekoserie för bebisar. Jag är en person som aldrig satt min fot på Kappahl men deras serie Newbie kunde jag inte motså, underbara kläder i färger som verkligen passar för bebisar! Det kommer fler foton i ett litet bildreportage.

2 kommentarer:

  1. Den där Thore är verkligen en riktig sötis! och snygga kläder också.

    Jag kan tycka att det är läskigt när man börjar glömma sitt första barns första månader och hur de var, då man har en annan som är i färskare minne.

    Men sen är det ju så fantastisk att få följa deras utveckling, när de helt plötsligt kan gå eller prata eller muta en med tusen pussar om de får godis.

    SvaraRadera
  2. Ja, han är en riktig godbit den där Thore!

    SvaraRadera