lördag 8 maj 2010

Vad händer hos Lillan & Lillebror?

Det kan man ju undra? Men jag kan berätta att vi äntligen fått nycklarna till vårat nya hus. Renoveringen är i full fart, vi hann inte ens ta några bilder på köket innan det revs. Här kommer några förbilder och jag kommer att hålla er uppdaterade. På måndag jobbar jag som vanligt.

Köket, mysigt med det lilla fönstret som kommer att bli ovanför köksbänken. Golvet på hela entréplanet kommer att vara i valnöt, inga trösklar. Jag ska visa resten av rummen sedan, det blev lite mycket bilder att visa såhär på en kväll.

Vi har ett hästjobb framför oss trots att vi har hantverkare som hjälper till med det mesta. Jag är dock helt säker på att det kommer att bli jättefint när det blir färdigt.

Fortsatt trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Oj ni har mkt jobb framför er, men tänk sen så fint det blir.
    När vi renoverade trappan fick vi ta bort en gammal plastmatta som satt som berget, men skam den som ger sig. :-)

    SvaraRadera