torsdag 6 maj 2010

Dags för en tävling kanske?

Jag tror att det börjar dra ihop sig till tävling eftersom bloggen har haft en del besökare och att vi dessutom firat ett år!

Men jag behöver er hjälp, vad ska jag lotta ut? Om det känns som om du har den bästa idén, skriv ner det i kommentarer så kommer jag börja med att köra en lottning på vilket pris tävlingen ska ha. Sedan kör vi! Hmmmmm, det här blev ju nästan som melodifestivalen?


På morgonen idag har jag varit hos naprapaten, jag har haft så ont runt höger skulderblad. Många muskelknutor var det men duktiga Katarina fixade det och jag känner mig mycket bättre om än lite trött och frossig. Jag har dessutom en rejäl huvudvärk, ont i halsen och lite feberkänslor så jag kommer att krypa ner på soffan och läsa en stund. Senare ska jag göra klart en del filtar och sedan börjar Madickenklänningsrallyt igen...dags för fyra till varav två ska få åka ända till Tyskland.

Ha en fin dag!

15 kommentarer:

  1. Hej Stumpan. jag skulle verkligen vilja vinna ett fint namntäcke till Oliver. Sån där blå och mörkblå=)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vill vinna en sjömansjkorta! Jätte jätte mycket!

    Har en tävling i min blogg!

    SvaraRadera
  3. Något fint alster med hjärtan - känns som det lite du ;O)

    SvaraRadera
  4. Jeg syntes Madickenklänningene dine er fantastiske! Særlig liker jeg den stripete lyseblå og hvite, og den mellomblå med tynne hvite striper! Jeg tenkte på Madicken med en gang jeg så den. Programmet blir stadig sendt i norge, og jeg elsker det selv den dag i dag.

    Du er kjempeflik! Stå på, jeg følger med på det du gjør!!! <3

    SvaraRadera
  5. Ja du, vad ska du lotta ut!
    Allt från personlig påse (prinsess/dagis) till filtar och kläder?
    Eller varför inte ett presentkort helt enkelt?

    SvaraRadera
  6. Ett festplagg till sommarens alla fester vore väl en fin idé?

    SvaraRadera
  7. Allt du gör är ju så himla fint men det passar ju lite olika beroende på kön och ålder på barnet/barnen som den blivande vinnaren har så jag tycker du ska lotta ut ett presentkort!

    SvaraRadera
  8. Ett sommar set kanske.... Linne och Knickers...ganska unisex passar på de flesta och är hel tufft.

    SvaraRadera
  9. Åh jag föreslår sådana där fina vimplar på ett snöre du vet i olka tyger sommarfräsch filt, eller kanske en att-åka-till-stranden-kasse/väska...

    SvaraRadera
  10. Jag tycker att ett presentkort hos dig skulle vara det ABSOLUT bästa! Alla har ju behov av olika saker nämligen...

    Jag skulle gärna vilja vinna =)

    SvaraRadera
  11. Sjömansskjorta, utan tvekan (men jag är bortrest utan internet mellan 9-16/5 och vill inte missa...)

    SvaraRadera
  12. Ja, jag röstar såklart också på sjömanskläder ;-) Men annars vore det lite kul att se hur du skulle sy en badrock/badponcho till små tjejer och killar!

    SvaraRadera
  13. Jag skulle gärna vilja vinna en solhatt. De du sydde till förra sommaren var så otroligt fina och praktiska!

    Kram

    SvaraRadera
  14. Vad otroligt fina kläder du syr! Kan inte välja vad jag skulle vilja vinna... Gärna nåt unisex. Eller presentkort...

    SvaraRadera
  15. Sjömanklänningen ska jag ha! ja, om jag vinner, hehehe

    SvaraRadera