måndag 10 maj 2010

En filt

Jag gjorde en väldigt lyckad fadäs förra veckan. Jag råkade skriva Nils på en filt där det skulle stå Erik?! Hur det blev så har jag ingen aning om, det finns ju ingen likhet i namnen men jag blev bara så säker på att pojken hette Nils trots att det stod Erik flera gånger i mailet (jag har läst igenom det). Men i alla fall så visade det sig att storebror till Erik heter Nils, han är två år och kan ju också behöva en liten present. Perfekt! Eftersom min filtar är så stora passar de ju till lite större barn också så nu får bröderna Nils och Erik en varsin filt. Slutet gott allting gott!

Vilken helg vi har haft! Fredag förmiddag: nycklar till nya huset, Fredag lunch: rivning av kök och en massa annat, Fredag eftermiddag: dansuppvisning Lillan, Fredag kväll: hämtning av farmor och farfar. Fredag kväll: trevlig middag med alla nära och kära. Lördag morgon: leta kakel och annt jox, Lördag eftermiddag: hjälpa Cup of Style på mässa, Lördag kväll: spackla, slipa, måla, skrubba golv och en massa annat, Söndag morgon: Genrep gymnastik, efter det IKEA (med alla andra galningar!!), söndag kväll slipa tak, väggar och dra bort sladdar som verkar sitta på ALLA golvlister...why???

2 kommentarer:

  1. När andas du??? :) Lycka till med allt renoverande!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Hur i hela fridens dar hinner du med allt ? Jag blev trött bara av att läsa det.
    Jättefin filt du har gjort, inte konstigt att du får för dig fel saker med tanke på hur mycket som du har i din hjärna på samma gång ...
    Lycka till med nya huset

    SvaraRadera