onsdag 5 maj 2010

Hipp Hipp Hurra för mamma till Lillan & Lillebror ida'



Ja, idag blir jag 33 år, tänk vad tiden går fort när man har roligt! Men...eftersom jag har lite tidsbrist tänkte jag vara 32 år ett år till, är det ok?

Det brukar gå att hitta violer på min födelsedag men det är bara att konstatera att våren är något sen i år. Jag fick uppvaktning av min underbara familj på morgonen, fika på sängen, paket och skönsång. Tack! Bilden har jag lånat från anderslif.se.

Jag fick denna underbara klänning från Soaked in Luxury. Jag fick även en skaljacka (behövdes verkligen!) från Houdini, en supersnygg stickad klänning från koola anna (ett klädmärke som är som klippt och skuret för just mig, skulle man kunna tro i alla fall), en tunika från VILA och en vit klänning från PRIM I AM. Så nu är graderoben påfylld igen, till sanningen hör att det är min fantastiska man som köper de flesta kläderna till mig, själv prioriterar jag barnens garderober eftersom det är ett stort intresse jag har. Bilden har jag lånat från nelly.com som har underbara kläder.

Min födelesdagspresent till mig själv blev den här tidningen och en "finkaffe" från Espresso House. Jag hade också nöjet att på morgonen träffa mamma till Elise och Edvin som beställt sjömanskläderna. Det är så roligt att få ett ansikte till alla epostbrev som man skickar fram och tillbaka och lille Edvin är en helt underbart go bebis som kommer att bli så söt i sina sjömanskläder.

11 kommentarer:

  1. Grattis, grattis, det låter som en bra start på födelsedagen! Hoppas resten av dagen blir bra också. kram.

    SvaraRadera
  2. Frida, tack hjärtat! Lite jobb lär det bli, Sedan god middag och...tårta :-)

    SvaraRadera
  3. STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! KRAM

    SvaraRadera
  4. Natalie, tack så mycket vännen!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Snygg klänning!!!! :) Sån vill jag me ha

    kram Mia

    SvaraRadera
  6. Maria, hihi :-) Visst var den snygg? Har den på mig, dagen till ära.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Inte vist jag att du fyllde år idag.
    Grattis så mycket.
    Hoppas du får en trevlig kväll.

    SvaraRadera
  8. Men åh, var det din födelsedag idag?! Stort grattis! Hade jag vetat att det hade jag bjudit dig på kaffet i Täbban :-) Tack än en gång för sjömanskläderna, de sitter perfekt! Edvins är lite rymliga precis som jag ville och Elises klänning sitter som en smäck!

    kram Maria

    SvaraRadera
  9. Lena, ja, idag fyller jag år och tack för gratulationerna!

    Mimmi, det kunde ju inte du veta! Vi får ta kaffe i Täbban vid nästa leverans ;-) Vad härligt att kläderna passade Elise och Edvin, jag ser så mycket fram emot att se bilderna sedan!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Mimmi, det var jättetrevlig att träffa dig och lille Edvin idag. Han är ju bara hur gullig som helst!

    Kram

    SvaraRadera
  11. Tack detsamma! Så roligt att få se personen som ligger bakom alla fina kläder :-) Mm, Edvin är en liten go kille. Jag är väldigt nöjd att jag tog båda skjortorna eftersom det första som hände när jag provade dom på honom var att han kräktes ner ena skjortan. Återkommer med bilder! kram kram

    SvaraRadera