måndag 17 augusti 2009

Filtar


Greta, Oscar, Sixten, Tillerkvist och Malte, filtar och dagiskit på G. Jag kan tipsa om dagiskitet såhär inför dagisstart. Väldigt bra att ha ett eget litet kit, dels för att barnet känner en viss trygghet i att det luktar "hemma". Dessutom är det bra för att förhindra att mollusker och andra mer eller mindre  "mysiga" virus sprider sig. För att beställa dagiskitet kan Du maila mig vilken färg och vilket namn som ska stå på filten. Tyger att välja på finns under rubriken "tyger"

Eftersom jag ändå inte hade ordning på någonting efter resan bestämde jag mig för att flytta min hörna från vardagsrummet till barnens lekrum. Det är ju så att eftersom jag har suttit i vardagsrummet och sytt har ju alla leksaker hamnat där. Alltså flyttar jag mig dit där leksakerna finns. Jag är ju inte riktigt färdig ännu men såhär ser det ut just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar