måndag 31 augusti 2009

dagiskjol

En dagiskjol med vidd i det fina prickiga tyget. Destination Sollentuna :-)

Jag älskar måndagar! Vi har en liten måndagsrutin, jag och min man lämnar barnen tillsammans och åker sedan och tar en "finkaffe" (även kallad latte, och en dubbel espresso för min man) på Espressohouse. Det är ett otroligt mysigt sätt att börja veckan på :-) Då får vi tid att prata igenom veckan och planera, vi är ju två egna företagare så det är full rulle här hemma på veckorna. vi har ju även företaget familj och det är det viktigaste av allt :-) Våra underbara barn! 

4 kommentarer:

  1. Åh så mysigt! *avis*
    Är själv lite ovan att inte få så mycket kvalitetstid med min man längre, vår gullunge tar upp mycket tid:-) Kram

    SvaraRadera
  2. Oja!!! Jag förstår det :-) Vi har inte haft den tiden sedan lillan föddes, de kräver mycket tid de små gullungarna och det är ju den där kvalitetstiden med varandra som man får ta av. Men så vips är sötnosarna större och det känns jättekonstigt att helt plötsligt ha tid för och med varandra igen :-)

    SvaraRadera
  3. Vilken kanonrutin :) Och ser fram emot lunchen imorgon :) kram

    SvaraRadera
  4. Visst är det?? vi ses i morgon, samma plats men vilken tid? KRAM

    SvaraRadera