söndag 29 maj 2011

Identiska men ändå inte...

Tänk, jag har två pojkar som är väldigt lika men har helt olika palett. Henry är jättefin i marinblått, ljusblått, mörkrött, rosa och mörkgrönt. Thore är fin i klargrön mot oliv, turkos, brunt och gult. Det låter säkert jättelöjligt men det är verkligen så. Därför har jag bestämt mig för att mycket av det som Henry växer ur ska pojkarna på Ersta Fristad få, när vi var där i torsdags berättade de att det var så svårt att få in pojkkläder från tre år och uppåt och det som de får in är slitet. Min lugna pojke har mycket kläder som knappt ser använda ut. I morgon ska jag sortera och om det finns någon i Stockholmsområdet eller kring Västerås som har pojkkläder över, hör av Er!
Den här fina bodyn har jag beställt till Thore, den kommer från Polarn o Pyret...såklart!

Thore
Henry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar