söndag 29 maj 2011

Bebisbyxa " to die for"

Jag satt en eftermiddag och funderade över varför jag får återfall, om och om igen? Återfall på Polarn o Pyrets underbara kläder alltså! Hur kan de få en så fantastisk passform på sina kläder till blöjbarn (till större kan man väl diskutera)? JO, de syr i en kil i grenen! Jag tänkte att: Det ska jag också göra och ritade ett mönster, halv tre på morgonen och ett antal byxor senare hade jag fått fram ett par med perfekt passform. I läckra färger är de också...

Min lilla godbit Thore i knallgula bebisbyxor. Man blir bra sugen att sätta tänderna i den här underbara ungen!
Turkos bebisbyxa, bar överkropp får små killar ha! Mindre charmigt med vuxna män som har det...


För övrigt så firar vi mors dag idag! Jag har fått en "mjukiskavaj" av mina älsklingar, något jag letat efter som en tokig. Jag är en fryslort och har gärna kofta eller kavaj på mig alla årstider och den här kommer att bli perfekt när jag ska vara lite mer formell.

Här har ni en väldigt stolt mamma! Jag vill också passa på att gratulera alla mammor som kanske kikar in här under dagen.

Jag har i och för sig fuskat lite, när vi var i New York så firades mors dag där. Två mors dag i år känns underbart!

Kram

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga byxor och en riktigt sötnos! Och, ja, grattis på oss får vi väl säga =)

    SvaraRadera
  2. Grattis på oss :-) Och tack, blev otroligt nöjd med byxorna!

    SvaraRadera
  3. ...ganska nöjd med bebisen också ;-)

    SvaraRadera