måndag 14 juni 2010

Körtelfeber, bredbandsstrul och allmänt kaos.

Här på bloggen har det varit tomt och tråkigt en hel månad nu. Jag hade sådan otur och åkte på körtelfeber med en och annan komplikation. Det har varit väldigt jobbigt och jag har knappt orkat gå upp ur sängen, än mindre har jag orkat jobba. Nu är jag på benen och har fått ordning i min syateljé. Jag började jobba lite smått redan förra veckan men jag är fortfarande väldigt trött.
















Vi har ju flyttat och flytten av bredbandet gick väl inte sådär klockrent som man hade kunnat önska. När vi sedan äntligen fått in det slog åskan ut modemet. Jag har därmed inte haft möjlighet att skriva något här och har dessutom inte haft möjlighet att kolla mailen annat än i telefonen.

Jag hoppas att det ska gå åt rätt håll nu med körtelfebern. Jag ska till doktorn i slutet av veckan får att göra leverprov och lite andra tester, jag håller tummarna får att allt ser bra ut så att jag kan börja jobba lite mera.

8 kommentarer:

  1. Nån klok person har sagt att "en olycka kommer sällan ensam", och nu kan man väl säga, att du fyllt din "olyckskvot" för en tid framöver.... suck! Hur som helst, skönt att du är på bättringsvägen! Ser fram emot att återigen läsa dina inlägg, du är en stor inspiratör!! Enkelt, klassiskt, smakfullt, det gillar jag verkligen!

    SvaraRadera
  2. Skönt att se dig tillbaka igen :) kraaaam Mia

    SvaraRadera
  3. Himla dumma otur att du skulle bli sjuk mitt i alltihop. Du får vara rädd om dig Ida och inte försöka göra för mycket på en gång nu, ta de lugnt och lyssna på din kropp!
    Kram!/Maria Stenback

    SvaraRadera
  4. Viktor kommer nog och leker med Lillan snart igen! Underbart att träffa er. Massa kramar Sara

    SvaraRadera
  5. Fy vilken otur men skönt att du är på benen. Har saknat dina uppdateringar, du kan väl svara på mitt mejl Angående pyjamasar.

    Ha det bra! :)

    SvaraRadera
  6. Huvva, stackare! Hoppas du blir fullt frisk snart nu!

    SvaraRadera
  7. MESC, eller hur! Vi dök på en fuktskada i badrummet i nya huset också så olycklskvoten är nog rågad.

    Maria, tack vännen! Vi hörs snart. KRAM

    Maria S, tack gumman! Är det något jag lärt mig så är det nog att lyssna på min kropp...något jag varit lite dålig på sista tiden. KRAM

    Natalie, Tack vännen, jag har precis mailat dig. KRAM

    Saramara, Viktor bara MÅSTE komma hit och leka snart igen. Lillan bara älskar honom och var helt förkrossad på morognen när ni inte var kvar. Ni får komma så ni hinner träffa Henry i vaket tillstånd också. Ni är välkomna till V-tuna när ni vill! KRAM

    Sandra, jag ska svara på ditt mail. Håller på att plöja igenom dem alla nu...det tar sin lilla tid...KRAM

    Frida, ja nu hppas jag på att snart vara frisk. Det går ju åt rätt håll men frustrerade att det inte går i den takt jag vill! KRAM

    SvaraRadera