onsdag 16 juni 2010

Madickenklänning

Liten madickenklänning med det nya förklädet som har detaljer i knypplad spets. Jag sydde en till storasyster också men eftersom leveransen var något brådskande hann jag inte ta någon bild av den.

Jag gillar verkligen ljuset i min lilla syateljé. Till och med bilder tagna med mobilen blir bra utan några större justeringar. Jag har skogen precis utanför fönstret, verkligen njutbart och ett rum där jag kan trivas och njuta av naturen och mitt fantastiska jobb.

I morgon kommer resten av vårat kök så i helgen kan vi laga mat för första gången sedan den 17 maj. Det känns verkligen jätteskönt. Till det så kommer både elektiker och rörmokare på fredag så till helgen kan vi även duscha i varmvatten, tvätta kläder och ha lite värme i huset under kalla nätter ( som det faktiskt fortfarande är). Det ska bli UNDERBART!

Alla borde leva såhär någon gång, man lär sig verkligen att uppskatta de små sakerna här i livet!

Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Undrar om du fortfarande syr dessa klänningar och vad skulle isåfall en klänning i strl 110 kosta?
    Är Jätteintresserad!

    SvaraRadera