torsdag 24 juni 2010

Glad midsommar!!

Här är några bilder från fotograferingen igår. Det var lite svårt att fotografera eftersom solen lyste så starkt, det är alltid bättre med lite halvmulet. Jag ville ju ha så naturliga bilder som möjligt varför jag valde att ha det utomhus, då kan man ju inte råda över vädret. Ella, Tilde och Victoria (Lillan) modellade igår och var jätteduktiga. Framför allt hade de ett otroligt tålamod, jag var nämligen inte färdig med förklädesklänningarna när de kom så det blev lite väntan. Vi ska fixa lite med bilderna men här kommer i alla fall lite smakprov på sommarens mest romantiska barnklänning. Om man blir köpsugen så kan jag meddela att de kostar 459 kr och kan beställas på order@lillanlillebror.se.

Tilde och Victoria fick en förklädesklänning utan vinge och med en rutig volang nedtill. De älskade sina klänningar och det märktes att de tyckte att det var roligt att ha likadana. Verkligen likadana för när jag mätte tjejerna upptäckte jag att de har precis samma mått.

Lilla Ella i en förklädesklänning med vinge, hon fick prova klänningen innan jag satt i knappar och ville inte ta av den. Hon var så duktig trots sin ringa ålder.

Tilde och Victoria ser ut som två flickor hämtade ur Alla vi Barn i Bullerbyn. Busiga och söta!

Så fort Lillan vaknar ska vi gå ut och plocka blommor, traditionen är nämligen att vi plockar blommor på morgonen och sedan binder vi kransar. Hela gräsmattan brukar vara täckt med blommor...det är midsommar det!

Kram

4 kommentarer:

  1. Så söta!
    Har själv stått och hållt i tyget ett antal gånger, superfint med ack så dyrt per meter. Tur att det inte går åt så mycket till barnklänningar :o)

    SvaraRadera
  2. Åh!! Vilka söta bokmärkesflickor!

    SvaraRadera