torsdag 24 juni 2010

Filtar

Filt till liten Noah. Det är en pedagog på vår förskola som fått bebis och jag blev jätteglad när jag fick en beställning på den här filten från de andra pedagogerna.

Filten är sydd i den nya stilen med applicerade stjärnor i cirkel och det nya typsnittet.


Jag har också lite besök i ateljén just nu. Dels av Fjodor på 5 månader och dels av den här lilla skönheten på 8 veckor. Hon heter Hjördis och är bara så gullig, jag skulle hemskt gärna ta hand om henne för alltid! Det är vår plattsättare som har de två sötisarna och jag tycker att det är väldigt mysigt att ha lite sällskap när jag jobbar. Rasen heter russkiy toy och de är så lagom stora, lilla Hjördis är väl ungefär lika stor som min fot...och jag har små fötter. Fjodor har varit med mig på en del möten och det har gått jättebra, han är så duktig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar