måndag 21 juni 2010

Undersköna ting

För en tid sedan träffade jag Marie Blomqvist-Stendahl på en mässa. Jag har länge beundrat hennes tyger som är helt fantastiska och helt i min smak. Vi hade ett första möte i förra veckan och det kommer att resultera i några projekt som kommer att synas här på bloggen. Jag fick nöjet att besöka hennes 20-talsvilla i lördags då jag hämtade lite tyg där. Åååå, vad jag någon gång skulle vilja ha ett trähus från sekelskiftet.



Jag har bestämt mig för att använda det småmönstrade till romantiska barnförkläden i Astrid Lindgrenstil. De skall fotograferas på torsdag så här brinner det lite i knutarna. Jag har valt en handelsträdgård som fotograferingsplats och de har bara öppet fram till midsommar, sedan börjar de rea ut alla växter och då blir det ju inte lika fint där. Jag kommer att lägga ut bilder och pris för förklädena så fort det går. Om intresse finns på de andra sakerna ( som också kommer att vara med i fotograferingen) så är Ni välkomna att maila mig på order@lillanlillebror.se för pris och beställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar