tisdag 9 februari 2010

Stylingen

Det här är vad jag har pysslat med den sista tiden. Nu har äntligen fotografen varit här för fotografering av vårt lilla hus och jag känner att jag kan fokusera igen. När hon varit här tog jag också en runda med kameran, såhär städat har vi nog aldrig någonsin haft det.















Nu väntar vi bara på visningen som äger rum den 21 och 22 februari, lite pyssel är kvar innan den men det mesta är faktiskt gjort. Ett tag trodde jag inte att vi skulle klara det, jag ville bara gå och lägga mig på kudden och sova men det GICK! Vi hann! På söndagen jobbade vi till tre på natten för att få klart allt och jag sydde kuddar för brinnande livet. I helgen körde vi över trettio flyttkartonger för magasinering och jag undrade bara var alla grejer kom ifrån. Man tycker inte att man har så mycket...tills man ska flytta. 

Nu är det full fart mot våren och nya utmaningar. Jag kommer till att börja med beta av beställningarna i turordning. 

1 kommentar: