söndag 28 februari 2010

Smakprov

På lördag ska vi fotografera vår/sommarkollektionen. På grund av husstyling och sjukdomar ligger jag ju lite efter. Idag har jag i alla fall testat några byxmodeller. Nu ska de provas på lillebror och vi får se vilka det blir.

Segelbyxa - jag tycker att det är så tufft på pojkar med långbyxor som man viker upp lite slarvigt på sommaren, om det sedan blir lite kyligt viker man bara ner dem igen.

Nu dags för en kopp te och sedan ska de sista traderapaketen packas. Jag kommer snart att lägga ut flera annonser, jag behöver nämligen rensa mitt velourförråd. Det kommer att bli många favoritbyxor. På sommaren syr jag inte så mycket i velour eftersom det är en trikåsäsong och till hösten ser jag fram emot lite nya färger.

3 kommentarer:

  1. Så snygga! Helt i min stil!

    SvaraRadera
  2. Vilka tuffa!
    Ska bli spännande att se nästa kollektion!

    SvaraRadera
  3. Tack! Det är roligt att få lite feedback på det man gör, det blir ingen stor kollektion denna vår och sommar men...naggande god :-) Kram på er!

    SvaraRadera