tisdag 9 februari 2010

Favoritbyxan

Jag börjar lite lätt med favoritbyxan, de är så roliga att sy. Fram till visningen får jag köra lite provisoriskt...i köket. Jag var ju tvungen att plocka bort allt innan fotograferingen och det är inte så långt till visningen så jag får vänta tills den är över, sen kan jag stöka till hur mycket jag vill. Vad morgondagen bjuder på för plagg återstår att se. 

Jag har börjat jobba 50% på ett företag inne i Stockholm, något som är mycket givande och roligt samtidigt som jag får tid över att jobba med mitt företag. Jag nämnde ju tidigare hur jag saknade arbetskamrater, någon att prata med på dagarna. Det blir lite ensamt att sitta själv hela dagarna och när man jobbar hemma som jag gör kommer man inte ens ut ur huset annat än för att lämna och hämta barnen på dagis. Jag har också upptäckt att jag saknat att vara inne i stan. Nu ska jag bara komma på en bra rutin för att få allt att gå ihop men det kommer det göra, det är jag helt säker på. 

Jag vill bara komma med ett suveränt tips för er som har en Iphone - SR och knattetimmen. Man kan lyssna på flera program på raken och man slipper musikavbrott och annat. Ett mycket bra program för oss småbarnsföräldrar där en barnpsykolog och en barnmorska svarar på frågor från föräldrar. Jag gillar det massor, diverse ämnen om barn i alla åldrar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar