tisdag 26 maj 2009

Frottéset


frottéklänning Pris 199 kr


knickers i frotté Pris 149 kr

Ett par beställda frottéknickers med tillhörande klänning. Klänningen kommer jag att lägga upp senare idag, det blev bara trassel. Jag är fortfarande lite trött efter min maraton sista dagarna inna fotograferingen och det är precis som om maskinerna märker det :-) (ja det är sant! mina maskiner har ett eget liv ;-))

Så var slutligen klänningen klar. Jag HATAR att sprätta, det är inte ofta jag behöver göra det och när det händer är jag bara så frustrerad. Jag brukar oftast klippa ut nytt om det går åt skogen - stor UFO-hög alltså ;-)

Nu på kvällen har jag klippt ut ett linne och tre solhattar. Plus en solhatt till min lilla skrutta som beställde en ljusrosa med prinsesskrona på :-) Det kan ju vara bra att få på henne en solhatt på semestern. Hon vill nämligen bara ha keps just nu och det skyddar ju inte nacken alls. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar