fredag 1 maj 2009

bebisfilt


bebisfilt med moln Pris 320 kr

En rosa bebisfilt i molntyget fodrat med en mjuk trikå i en lite ljusare rosa. Denna har även en napphållare/hängare. Min goda vän K sa också att den här hängaren kan vara bra att använda om man vill knäppa fast filten i vagnen. Väldigt bra om man är rädd om favoritfilten. 

Jag har letat snuttefiltar överallt kan jag lova. När lillan var yngre hittade jag väldigt ofta snuttefiltar på väg till dagis. Ibland låg de på något elskåp och ibland hängde de i något träd :-) Som tur var hade hon fler. Först hade hon en favorit med nyckelpigor, den försvann. Efter det hade hon två likadana med blommor på - en tappade vi i Luxembourg och en på Menorca. Nu har hon en favorit med nyckelpigor. Henrys filt har jag letat efter över hela Östermalm och hittade den slutligen på Sturegallerian där någon snäll person hängt upp den. Det var första och sista gången han kastade den ur vagnen. En väldig tur eftersom han bara hade en. Den är han allt och finns väl med på typ...89% av bilderna ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar