tisdag 12 maj 2009

dagiskit




Pris för hela dagiskitet 449 kr

Jag hämtade Henry på föskolan i fredags och de hade bäddat rent så jag skulle ta hem hans filt och örngott för att tvätta det. Och jag kände bara men HALLÅÅÅ!!!!! Det var en total missmatch, en uglyfilt i fleece med nallar (NALLAR!!!) på och ett örngott med båtar på. Usch, jag som sitter och syr en massa saker hela dagarna...Ska inte mina barn ha något som i alla fall matchar??? :-) Så jag sydde ett "dagiskit" med filt och örngott. Till det här använde jag molntyget av Gunilla Axén. Örngottet sydde jag med tryckknappar eftersom Henry bökar runt så mycket och kudden rätt så ofta glider ur. filten sydde jag med velour som foder för att göra den mysig. Henry (min lille sjukling som är rätt så pigg idag) var supernöjd med resultatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar