lördag 23 maj 2009

Bakom kulisserna














Idag har vi fotat alla kläder, det var så roligt och alla barn var så duktiga! Jag ser fram emot att få bilderna från Linus vår eminente fotograf, ett jättetack till Er Linus och Wille!(hemsida??? jag kollar det och lägger in en länk till dem senare) Jag har här några backstagebilder som min man tog under fotograferingen. Tyvärr har Henry inte rätt tröja på sig. 

Ett jättetack till alla underbara barn och alla underbara föräldrar som ville vara med idag. Det värmer verkligen att så många vill ställa upp.

Mamsen är helt slut och ska faktiskt gå och sova nu :-) Jag jobbade till 2 igår och gick upp 6 för att fortsätta. Det har varit så lärorikt idag och...jag har nog aldrig blåst så mycket såpbubblor i hela mitt liv :-)

Sov så gott alla underbara små gryn och tack för idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar