fredag 15 maj 2009

byxor


byxa Pris 149

Ett gäng byxor. finns att beställa i trikå eller velour. 

Jag har fått idétorka!! (händer för det mesta INTE, det brukar vara åt andra hållet-för många idéer och för lite tid) Jag vill göra en "finklänning" men vet inte riktigt vad jag vill ha, skulle vilja ha något med stråveck för det är så gulligt. Jag har ritat massor men känner mig inte klar. Jag vill ha något som är lite romantiskt i stil med vårkappan. Det kommer också att finnas en finkjol, den är klar i tanken och på papperet, jag ska bara rita mönster till den. Jag tänkte att det ska se ut som om den har linning men att det ska vara en mudd baktill för att det ska vara skönt och bekvämt att bära den. Alla barn är ju olika i kroppen också och då kan det vara bra. Så nu ska jag skissa på en finklänning och jag hoppas att den ska bli verklighet i helgen. 

Mönster ska ritas till solhattar :-) Hoppas att jag hinner sy ett prov idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar