måndag 20 april 2009

Tygprover mössor

Färgerna från väster till höger:

1- ljusblå + rosa 2- brun + lime 3-  rosa + röd 4- orange +  ljusgrön


1- ljusblå + blå, 2- trikå brun, 3- trikå orange,  4- velour brun


1- ljusrosa + ljusgrön 2- ljusblå + beige 3- orange + lila 4-ljusblå + blå




1- beige + brun 2- vit + rosa 3- rosa + orange 4- gul + vit


1- lila + mörkbrun 2- svart + grå 3- olivegrön + rosa 4- rosa + orange




1- blå + ljusblå 2- orange + gul 3- marinblå + vit 4- vit + rosa


1- mörkrosa+ ljusgrön 2- brun + röd 3- grå + rosa 4- svart + turkos

De här färgerna finns. Jag har inte alla hemma men det går på ett par dagar när man beställer. Det är ett tyg med underbar kvalitet och som synes finns det i massor av färger.  Jag har också enfärgad rosa, enfärgad lime, ljusblå och ett underbart tyg som är lime med vita prickar. Jag har fastnat lite för lime, jag tycker att det är en skön färg :-) 

Jag har ju huvudet under armen, stor del av dygnet. Eller väldigt mycket i det :-) Jag har beställt molntyget i cerise och lime. Man kunde hämta det istället för att de skulle skicka. Ivrig som jag är (älskar det tyget) så läste jag inte mailet ordentligt så jag åkte dit idag för att hitta en stängd butik...Om jag kunde lära mig att läsa HELA mailen skulle jag inte ha gjort den tabben ;-) Men jag ska hämta det på fredag istället för då ska jag ändå ut och åka. Vilken tur :-)

De enfärgade var meningen att vara prover till en snutte - så Maria: Det fanns brun och orange, både velour och trikå :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar