fredag 24 april 2009

Fixardag :-)


molntyg


rutigt tyg till shorts


rutigt tyg till shorts


trikåtyg med stjärnor


limegrön och gul muddväv


limegrön velour


cerise- och vitrandig trikå som ska bli sommarklänning


smalrandig bomull till knickers


smalrandig bomull till knickers


velour cerise


velour gul


velour marinblå men jag tycker att den ser svart ut så jag får nog åka på e n fixarrunda nästa vecka också. Jag har beställningar på marinblå velourkläder och då kan de ju inte vara svarta 


velour ljusrosa

fleece vit




ruta till shorts




knapparknapparknappar



Fredagar kommer att vara min fixardag. Idag har jag hämtat en massa tyger och knappar och fixat en del andra saker. Så härligt! Ikväll ska jag rita mönster till klänningar och knickers men barnen är ju pigga som små lärkor på grund av ljuset...eller för att de båda sovit i bilen i ett par timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar