måndag 27 april 2009

Dagisklänning sommar 2009








Lillan försöker varje dag...att få ha prinsessklänning på dagis. Något jag inte tycker är ok. Så jag tänkte: varför inte göra en "prinsessklänning" som egentligen är en dagisklänning ;-) Prinsessig men tuff.

Jag vill bara skriva att den här färgen INTE kommer att finnas. Den kommer att finnas i rosa, vit och ljusblå. Den kommer kanse att förändras lite eftersom detta är en testklänning.

Jag har gjort en applikation i siden i form av en prinsesskrona. Sen är den längre bak för att få den rätta prinsesskänslan. Den har korta ärmar, jag tycker om att skydda barnens axlar. 

Priset för den kommer att vara 329 - med applikation och 299 utan applikation.

Det kommer att finnas en ärmlös klänning också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar