torsdag 23 april 2009

Dagiskjol, été deuxmillenuf








Nu har jag äntligen börjat lite med sommarkollektionen det här är dagiskjolen i sommarmodell. det är sydd med mycket vidd. Materialet är skön trikå med mudd upptill - skönt för små barnmagar :-) Den ena är rosa med cerise mudd, en kombination som många små flickor tycker om. en är gul med vit mudd, mudden kommer att vara orange sedan men den mudden har inte kommit ännu så det fick bli en vit. Den sista är limegrön med rosa mudd. Jag har fastnat så för lime, en så fin sommarfärg. Lillan ska modella i kväll så det kommer lite bättre bilder lite senare idag. 

Den kommer att kosta 149 kr, det går naturligtvis att beställa den redan nu. När jag är klar med alla sommarens plagg kommer vi att bygga en liten webshop, den skulle ha varit klar för länge sedan men det blir som det blir ibland ;-) 

Bloggen kommer att finnas kvar och jag kommer fortfarande att uppdatera den varje dag.

Nu har jag lagt till bilder med lillan som modellar. Den är något för lång för henne, jag hade tänkt mig en lite kortare modell eftersom jag tycker att det är så gulligt :-) Nu börjar jag fundera på om jag inte ska göra den andra modellen fast i trikå stället...Jag får sova på saken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar