onsdag 1 september 2010

Sjömansskjorta


Några sjömansskjortor och en ny modell som skymtar fram där bakom. Jag ska inte visa den riktigt ännu.


Sjömansskjortan finns i färgerna marin, vit och chambrey. För prisinformation se prislistan eller maila mig på ida@lillanlillebror.se

Hönsmamman personifierad, det är jag det! Vi ska åka på en tripp till Luxembourg, bara jag och min man och bara över helgen. Barnen ska vara hemma hos mormor. Jag har haft ont i magen hela veckan, jag vill ha mina barn MED MIG!!!!! Det känns jättehemskt även om jag vet att hos mormor är det bästa stället dom kan vara på, bättre kan det inte bli. Men ändå känner jag att det inte känns rätt, hjälp mig!! Peppa mig!!!

Kram

3 kommentarer:

  1. Oh, vad underbart - en helg på tu man hand. NJUT! Barnen kommer säkert att njuta, först av det där lilla extra myset som det blir när man har en bra barnvakt, sedan av att träffa er igen efter en liten paus. Kärlek mår så bra av att få längta lite...
    Vi har inte varit på tu man hand sedan vårt bröllop i september 2007!!! och vi längtar...

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt att jag hittade din blogg! Jättefina kläder :-)
    Och angående hönsmamma - här har du en till :-(
    Kan inte ens lämna minstingen hos farmor några timmar utan att bli urledsen. Hopplöst fånigt!!

    SvaraRadera
  3. Carro, vi kommer säkert att få det jättemysigt och barnen får det också säkert kalasmysigt hos mormor. Idag känns det lite bättre. Tack så jättemycket för dina ord. Kram

    Kuckilura, Vad roligt att du hittade hit :-) Vad skönt att vi är fler! Jag känner mig så udda då jag känner att många runt oss bara kan lämna sina barn och åka utan att känna sig såhär. Visst är vi fåniga ;-) Kram

    SvaraRadera