onsdag 8 september 2010

Gymnastikdräkt, Balettdräkt

Nu är hösten här och alla aktiviteter startar igen. Här en gymnastikdräkt med danstights och nedan en balettdräkt med tyllkjol. Jag syr dessa på beställning och efter önskemål så maila mig på order@lillanlillebror.se för prisuppgift och önskemål på design.

Gymnastikdräkt i svart och vitt med tillhörande danstights i svart. Lilla Molly kommer att se ut som ett riktigt proffs på gymnastiken!

Lillan i en av sina dansoutfits, av naturliga orsaker har hon ganska många att välja på. På fredag har vi den första dansklassen, det ser vi fram emot. Även Lillebror ska få börja på dans i år då han nått den mogna åldern av tre, undrar just vad vi ska dressa honom i? Jag får nog göra lite research på det.

Väl hemma i Sverige upptäcker jag att veckan redan är fullt uppbokad. Visserligen med en väldig massa spännande saker men det blir som att kastas in i en torktumlare. Igår hade jag ett jättebra möte med Maria Macri, en enastående fotograf! Idag har jag varit hos Barnmorskan och det är ju alltid lika fantastiskt att få lyssna på hjärtat, tänk om man kunde ha en sån apparat hemma? I morgon kommer en samarbetspartner hit och vi ska göra en prototyp på väska och necessär som sedan ska sys upp på fabrik, verkligen spännande. Sen är det fredag...igen!

3 kommentarer:

  1. Åh väska och necessär då vaknade jag som älskar väskor=) Berätta mer!!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Och jag säger TUR att du inte har en sån apparat hemma Ida, för.. Skulle du få nåt gjort då?? :) Saknar er alla 4 (5) och vi måste ta en middag snarast! Pusssssss

    SvaraRadera
  3. Natalie, Jag kan dessvärre inte säga så mycket mer än att jag ska berätta när det är klart och allt har gått i lås :-)

    Liselott, Det är TUR!!! Middag snarast, jajamensan! När kan ni?

    Puss o Kram

    SvaraRadera