tisdag 24 mars 2009

Vårkappa 520 kr



Nu är kappan till lilla söta M klar. Allting blir ju så himla gulligt när det är litet. Hon kommer att se ut som en liten docka :-)

Idag har jag varit och hämtat tyget till Madickenklänningarna. De ligger i torktumlaren nu så i morgon har jag lite att pyssla med :-) Det ska bli jättekul! Och många!! Jag har tre beställda och en blå som Lillan har beställt :-) Hmmmm, vi satt och tittade på madickenfilmerna en kväll och helt plötsligt säger hon: Men mamma Madicken har ju en BLÅ klänning!! Hennes är ju röd och då var den INTE godkänd helt plötsligt ;-) ÅÅÅÅÅ vad jag älskar den ungen!

Jag har en del kläder ute på tradera just nu, har inte föstått hur man får in länkar här men jag säljer kläderna under namnet idipidi-77. Det går också bra att söka på lillan & lillebror.

2 kommentarer: