söndag 15 mars 2009

Unikko klänning 300





Lillan fick välja fritt bland alla tyger och hon valde detta och fick en klänning uppsydd :-) Men vad jag var arg AAARRRGGGHHHHHH!!! Jag köpte knappar på Panduro och de fungerade inte. Det fick inte att banka i dem, antingen gick de sönder eller så gick det inte att knäppa dem. Usch vad jag var irriterad. OCh när jag skulle försöka få bort dem så gick tyget sönder. Det gick dock att rädda. Jag har varit in och pratat med dem så de är informerade om att de inte fungerar och de skulle byta leverantör. 

Tyget är Marimekko UNIKKO i lime och gult, jättecharmigt tyg till just denna klänning.

Nu väntar jag på tygerna till alla beställningar. De är beställda och förväntas komma i nästa vecka, så alla ni som väntar på kläder - håll ut :-)

3 kommentarer:

  1. Men sluta göra så fina kläder, jag kommer att bli pank...;-)

    SvaraRadera
  2. Hihi ;-) visst blev den charmig? Lillan blev överlycklig.

    SvaraRadera
  3. Idipidi, den blev helt underbar!/Mamma

    SvaraRadera