torsdag 4 november 2010

Lekoverall

Nu när jag haft så långtråkigt i flera dagar kom jag helt plötsligt på att jag nog ska göra lite reklam för den underbara lekoverallen. Ett mysigt plagg såhär när det börjar bli kallare och med den nya trenden OnePiece kan ju denna bli lite mer aktuell. den finns även med luva om man hellre vill ha det. Pris finns i prislistan.

Och så en liten rapport, jag är fortfarande sängliggande men sammandragningarna har minskat i intensitet och styrka så jag känner att jag har gjort det jag kan. Jag ska på återkoppling i morgon så får vi se om jag kan få komma igång i nästa vecka. Jag hoppas på det för det här med tvingad vila kan nog göra vem som helst lite smågalen. Uttråkad som jag känner mig fuskar jag lite och datorn startades, fick totalförbud mot dator och mobil också.

9 kommentarer:

  1. Åhh så snygg! Gillar färgerna...

    SvaraRadera
  2. Va?!Ingen dator heller? Då förstår jag att du fuskar lite. Hoppas att du får må bra och ta det lugnt nu. Väldans snygg overall förresten!

    SvaraRadera
  3. Hoppas bebis stannar inne ett bra tag till. Jag var sängliggandes från v 26, trodde jag skulle få en liten knatte. Han kom 4 dagar över tiden och vägde 5,3!!!!!!!!!!!!!!!

    PS. Undrar om du har ett bra mönster på vuxen vantar. Har hört av en snäll loggare att du lånat ut det. Endast för privat bruk men får inte till ett som blir bra nämligen. Tumvantar syftar jag på.

    Kram

    Klara, trogen läsare

    SvaraRadera
  4. Ser att du fortfarande verkar ligga på soffan. Hoppas att allt går bra och inte blir alltför långtråkigt. Ser fram emot att se dina fina alster snart igen.

    SvaraRadera
  5. Hoppas att ni mår bra och att Thore håller sig inne så länge som han ska. Ruts kusin heter faktiskt också Tore, ett urgulligt namn :)

    Kramar från Elin & Rut

    SvaraRadera
  6. Hej
    Kikar in, hoppas du mår bra.
    Kram och God Jul!

    SvaraRadera
  7. Hoppas att du och bebisen mår bra. Ville bara önska ett gott nytt år och säga att jag nog har en köpare intresserad av dina fina kläder...

    SvaraRadera
  8. Vilken snygg heldress! Jag gillar den!

    SvaraRadera