måndag 8 juni 2009

sommarkollektion 2009

Eftersom uppbyggnaden av websidan tar lite tid har jag valt att lägga in alla plagg här på bloggen. Det går alltså bra att beställa dem. Om Du vill beställa kläder mailar Du till order@lillanlillebror.se

När Du beställer skriver du in vilket plagg du vill ha, vilken storlek och vilken färg. Jag skickar ett bekräftelsemail till Dig där jag skriver pris och ungefärlig leveranstid. 

Varmt välkommen till lillan & lillebror!!

Jag vill tillägga att vi just nu är på resande fot. Jag har med mig alla maskiner och de flesta tyger så jag kan leverera fast vi inte är hemma. I morgon tisdag den 9 juni är vi dock i bilen på väg från Luxembourg till Cannes så jag kommer inte ha möjlighet att kolla mailen. Jag gör det så fort jag får möjlighet när vi landat på franska rivieran. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar