onsdag 3 juni 2009

Lillan & Lillebror åker till franska rivieran

I år flyttar vi vardagen till södra Frankrike vid havet. Ikväll styr vi kosan söderut.

Hela syhörnan åker med så jag kommer att ta beställningar under tiden och även uppdatera bloggen. Ni som redan har beställt. Ni kommer att få en försändelse från Luxembourg där vi spenderar helgen. Era varor kommer i nästa vecka. Jag hade inte riktigt lagt in i planeringen att min lille Henry skulle bli sjuk och ramla samma vecka så jag har inte hunnit så mycket som jag brukar. Maila gärna om Ni har några frågor på ida@lillanlillebror.se

Jag ser detta som en möjlighet att hämta lite inspiration och jobba på höstens kollektion i en helt ny miljö. Det ska bli jättespännande.

Jag har packat med mig de tyger som används mest och kommer att uppsöka lokal tygaffär för att handla nya. Om Ni vill beställa något speciellt kommer jag att leta tyger på plats, jag fotar och lägger in på bloggen och Ni kan välja vilket tyg Ni vill ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar