lördag 24 april 2010

En lattemammas bekännelser

Ja, jag måste nog erkänna att jag är en obotlig lattemamma. Dessutom gillar jag att dricka en latte på väg till och från dagislämning, sparar tid. Dock har det hänt både en och två gånger att locket åker av pappersmuggarna och kaffet hamnar över hela mig. Så, igår fick jag en liten present av min man (trött på att det luktar kaffe i bilen?). Det är en porslinskopp med silikonlock som ser ut precis som pappersmuggarna. Så snygg och smart! Den finns att köpa på Designtorget för alla lattemammor med tidsbrist där ute.


Trevlig helg!

5 kommentarer:

  1. Den passar dej jättebra.
    Nu fattas bara hållare på barnvagnen, en sån där man kan sätta i bilen, fast för barnvagnar.

    Hur gick det med koftan?

    SvaraRadera
  2. Har själv en termosmugg från Starbucks. Grym och läckfri :)

    SvaraRadera
  3. Sicken snygg mugg din man hittat dig! Jag har en modell sämre i bilen som omöjligt går att dricka ur utan att spilla : (

    Kram

    SvaraRadera
  4. Lena: Visst gör den? Och vet du vad...jag har en sån där mugghållare till vagnen, har bara inte orkat montera den. Den ligger någonstans i röran och har väl gjort i tre års tid :-)

    Maria: Mmmmm, Starbucks. Härligt att ha en favvomugg :-)

    Matilda K, Du får ta en tur till Designtorget. För den här är garaterat spillfri :-)

    Kram på er alla!

    SvaraRadera
  5. Koftan...Tack vare Det där rosa märket (lita på rosa) gick kaffet bort på den vita koftan. Jippie!

    SvaraRadera